הורשע נאשם נוסף ברצח בני הזוג הנקין ז"ל

קובי פינקלר No Comments on הורשע נאשם נוסף ברצח בני הזוג הנקין ז"ל

בית המשפט הצבאי הרשיע את זיד עאמר בגרימת מותם של איתם ונעמה הנקין ז"ל באוקטובר 2015

צילום: Miriam Alster/FLASH90     
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המשפט הצבאי הרשיע אתמול (רביעי), את זיד עאמר בשתי עבירות של גרימת מוות בכוונה (העבירה המקבילה לעבירת הרצח באיו"ש), בגין גרימת מותם של איתם ונעמה הנקין ז"ל ביום 1 באוקטובר 2015. בנוסף, הורשע הנאשם בארבע עבירות של ניסיון גרימת מותם בכוונה של ארבעת ילדיהם של בני הזוג הנקין ז"ל ובעבירות נוספות.

בהכרעת הדין, נקבע שהנאשם תכנן לבצע פיגוע ירי עם שותפיו, מסר להם כלי נשק ותחמושת, ובהמשך וידא שכוחות אינם נוכחים במקום שבו התכוונו לבצע את הפיגוע. שותפיו של הנאשם זיהו את הרכב של בני משפחת הנקין, ירו לעברו עשרות כדורים בעודו נוסע וגם לאחר עצירתו, ולאחר מכן ירו באיתם ונעמה הנקין ז"ל. בית המשפט הצבאי קיבל את עמדת התביעה הצבאית לפיה יש להרשיע את הנאשם בביצוע העבירות, למרות שלא נכח במקום שבו בוצע הפיגוע.

הנאשם נעצר בחודש אוקטובר 2015 ולאחר מעצרו הגישה התביעה הצבאית נגדו כתב אישום וביקשה את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים. בהתאם להחלטת בית המשפט הצבאי, שהה הנאשם במעצר לאורך ההליך המשפטי בעניינו.

שותפיו של הנאשם הורשעו בגרימת מותם בכוונה של בני הזוג הנקין ז"ל ובניסיון לגרימת מותם של ארבעת ילדיהם של בני הזוג הנקין נדונו לעונש של שני מאסר עולם ו-30 שנות מאסר נוספות לריצוי בפועל.



0 תגובות